dinsdag 8 mei 2012


Afgelopen zaterdag was het zover, de opening van het buitenterras van discotheek MYA. Ik was erbij en daar wil ik graag mijn mening over delen met jullie. Hoge verwachtingen waren geschept door de adembenemende locatie van de discotheek. MYA L’umbracle is onderdeel van ‘Ciudad de las Artes y las Ciencias’, een waanzinnige toeristen attractie. Kortom, een geweldig aanzicht.


Toen we rond 2 uur arriveerde bij de club stond er al een immens lange rij. Via Erasmus Life hadden we ons echter op de lijst kunnen zetten en met een klein beetje voordringen stonden we binnen een kwartiertje in de club. Het was ontzettend trendy gedecoreerd, met mooie verlichtingen en een uitgebreide VIP lounge. Aan het eind van de sprookjesachtige tuin was het gedeelte waar werd gedanst. Compleet met danseressen in stijl, gehuld in niet onthullende pakjes.  


De muziek die gedraaid werd was anders dan dat ik gewend ben van de discotheek. In club MYA is het vooral house en club, in L´umbracle werd er voornamelijk hiphop, R&B en andere ‘hitjes’ gedraaid. Ik vond dat dit een gezellige sfeer creëerde, maar het moet wel je ding zijn. Helaas begon het te regenen en viel de opening op deze manier in het water. Ik had graag langer boven willen blijven, en ben zeker van plan nog een keer te gaan. Dit weekend zal het buitenterras van de discotheek Las Animas Puerto worden geopend. Ik ben benieuwd.

Having a good time @ L'umbracle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten