dinsdag 8 mei 2012


Twee weken lang was ik voorzien van verzorgde nagels met een haast perfecte “French manicure’. En dit is wat er van over is gebleven. AUW!


Naast het feit dat het er ontzettend onverzorgd uitziet doet het ook nog eens pijn.. Na een vergeefse poging om het acryl eraf te vijlen heb ik net zo lang zitten pulken tot het acryl eraf kwam. Met resultaat, veel te korte en beschadigde nagels. Gelukkig realiseerde ik op tijd dat dit ook niet de manier was en ben ik na twee nagels gestopt. Nagellak eroverheen is ook geen optie omdat het nagelbed niet glad is (overal zitten stukjes acryl!)..

Iedereen die zijn nagels ooit te kort heeft afgeknipt zal begrijpen wat ik bedoel. Het is zo’n ontzettend vervelend gevoel. Ik ben van plan om de rest erop te laten zitten en het acryl iedere avond een beetje dunner te vijlen. Zodra het dun genoeg is kan ik er namelijk een kleurtje nagellak overheen dragen en dan ziet niemand er iets van. Laten we hopen dat ik mijn lesje geleerd heb en mijn nagels snel zullen groeien. Een ding is zeker, voor mij even geen kunstnagels meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten