dinsdag 24 april 2012

Je kent het wel, je loopt een mega grote parfumerie zaak binnen en wordt overweldigd met al de verschillende merken, verpakking, geuren en kleuren.
Velen zullen er hebberig van worden, ik word er persoonlijk vooral heel besluitloos van. Hoe meer aanbod, hoe moeilijker de keus. Poging in en uit naar het vinden van een nieuwe geur.


Ik gebruik namelijk al jaren dezelfde geur van Cleef & Arpels. Deze hemelse geur heeft echter één groot nadeel; hij is haast in geen enkele parfumerie zaak te verkrijgen. Nu ik hier in Spanje ben moet ik er dan toch echt aan gaan geloven. De bodem van mijn betrouwbare vriend is namelijk al in zicht!

Van Cleef & Arpels, Orchidée Vanille

Naast Cleef & Arpels heb ik ook voor korte tijdsduur Milano van Prada en Lolita Lempica gedragen, beide heerlijke geuren. Gelukkig zijn deze geuren iets beter verkrijgbaar.
Maar omdat ik ook op deze parfums snel uitgekeken was vraag ik jullie help, wie kan mij een lekkere, zomerse geur aanraden? Oh, en trouwens, voor iedereen die zelf op zoek is naar een parfum, Van Cleef & Arpels is een echte aanrader!

7 opmerkingen:

  1. Mies! Super leuk je blog! Ik zal er ook maar aan geloven en je helpen! Ik ben namelijk leip van hugo boss orange, gucci flora en dkny delicious apple oja en bright cristal van versace is ook erug lekkahhhh oeh oeh en dan vergeet ik bijna de serie van D&G 18 of 3 of iig van die serie! DIKKE KUS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Brittje! Leuk dan je reageerd. Ik had die serie van D&G inderdaad al zien staan, die lijken qua flesje best veel op die special edition van Cleef & Arpels. Ik heb het alleen nog niet aangedurft om deze te proberen. Ik neem je tips mee naar de parfumerie, kijken of ik nu wel slaag! Thanks, dikke kus terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Michelle,

    Super leuke blog zeg!! Ik zou je sowieso Chanel nr. 5 eau première aanraden en Alien van Thierry Mugler is heel apart en lekker. Beide wel eau de parfum nemen. Oja en ik zou btw voor het jasje van de Zara gaan haha......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hola Amber,

    How's Paris? Alien is inderdaad ontzettend lekker, valt ook goed in de smaak bij de mannen. Chanel nr. 5 heb ik nog nooit geprobeerd, maar wel veel goede verhalen over gehoord. Achja met Chanel zit je volgens mij altijd wel goed!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk om al je enthousiaste posts te lezen! Als zelf een parfum-gek te zijn (vraag Britt maar ;-)) kan ik het dus niet laten om even te reageren: Hugo Boss Orange, Yves Saint Laurent Elle, Kenzo Flower, Jean Paul Gaultier Madame, en Dolce and Gabanna The One, beetje cliché maar blijft toch lekker. Naar je zin verder in Valencia? Keep us posted! Liefs Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. La vie à Paris est belle!!! Ja klopt, hoor ik ook vaak dat Alien goed bij de mannen vallen haha! Maar als je Chanel gaat proberen, moet je wel 'eau première' proberen, wnat de normale nummer 5 is best wel voor oude vrouwen haha. Nu moet je ons natuurlijk wel laten weten welk parfum het geworden is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Emily! Ja ik doe het ook met heel veel plezier dus ik ben blij dat het er vanaf straalt. Hier in Valencia is alles goed, mijn stage biedt veel vrijheid. In het begin vond ik dit ontzettend vervelend, wist niet goed wat ik met al die tijd aan moest, maar na een tijdje wist ik wel raad. Vooral nu met die blog gaat het snel, even schrijven en je bent alweer een half uurtje verder.

    Ps: Ik ga jullie op de hoogte houden met mijn keuze, ik ze allemaal opschrijven en proberen. Dat maakt het aanbod al een stuk kleiner, dan moet ik wel kiezen! Waarschijnlijk kom ik volgende week pas met het besluit want ik vertrek donderdag naar Ibiza.

    Liefs Michelle!

    BeantwoordenVerwijderen