vrijdag 29 juni 2012


Al weken kijk ik er naar uit en zondag is het dan eindelijk zo ver, Rebajas! 

Rebajas is de Spaanse benaming voor het Nederlandse begrip uitverkoop. Vanaf 1 juli staat Valencia en haar winkels in het teken van kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 70%. Normaal gesproken ben ik totaal geen ‘koopjes’ type.. Vaak kom ik zelfs met veel duurdere spullen thuis dan dat ik eigenlijk had gebudgetteerd. Want: 'In kleren moet je investeren'. Daarnaast vind ik de periode van uitverkoop vaak een onoverzichtelijk zooitje. Ik zie dan door de bomen het bos niet meer, en geef de moed vaak al op voordat ik iets heb gepast.. Pure gemakzucht! Maar aangezien ook mijn studentenleven is begonnen, en ik al tijden geen winkel meer van binnen heb gezien, sta ik te springen van enthousiasme! Want eerlijk is eerlijk, het heerlijk om een budget verantwoorde aankoop te doen. Daar wordt zowel mijn portemonnee als ik blij van! Zowel de welbekende winkels als Zara, Mango en Beshka gaan massaal in de uitverkoop, maar ook de kleine boetiekjes met de uniekere items. Wat me erg opviel tijdens de vorige Rebajas was dat de winkels redelijk opgeruimd en geordend waren. Iets wat voor mij een aangename verassing was!

Mijn verwachtingen zijn; een lege portemonnee en een te zware koffer op het vliegveld. Achja, je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben! Mijn probleem; ik heb geen flauw idee waar ik naar op zoek ben.. Ik hoop in ieder geval dat ik goed zal slagen en de winst verrassend zal zijn. Ik laat jullie weten waar ik mee thuis ben gekomen. Hebben jullie dit jaar al een koopje gescoord?



With Love,
Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten