vrijdag 18 mei 2012

Ik kon mijn ogen haast niet geloven toen ik een foto zag van het ontzettend donzig hondje, Boo. Vanaf het moment dat ik hem zag was ik opslag verliefd. Omdat hij bij mij het ‘It’s so fluffly I’m gonna die’ gevoel opriep kon ik het niet over mijn hart verkrijgen hem niet met jullie te delen. Wat een knuffeltje! Eerlijk gezegd moest ik wel twee keer kijken voordat ik geloofde dat hij echt was.

Super schattige Boo

Voor iedereen die hem nog niet kent, Boo is een Pommerse hond
En eerlijk is eerlijk, hij spant de kroon als ‘s werelds schattigste puppy. Maar hij is meer, met bijna 4,5 miljoen likes op Facebook kunnen we hem ook wel een beroemdheid noemen. In 2011 bracht het brein achter Boo zelfs een boek over hem uit, genaamd: ‘Boo, the life of the world’s cutest dog’. 

Bijschrift toevoegen

Normaal gesproken zou ik het zielig vinden om een hond zo te gebruiken voor media aandacht, maar Boo lijkt van al de aandacht te genieten.

Vind jij Boo net zo schattig als ik, en heb je nog niet genoeg van hem gezien. Kijk dan even op zijn Facebook en vergeet hem niet te like'n! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten