woensdag 9 mei 2012


Er zijn van die producten waar je gewoonweg niet zonder wil! Een van mijn all-time favorites is de mascara 'FALSE LASH EFFECT' van het succesvolle make-up merk MaxFactor. Dit product en ik zijn vanaf het begin onafscheidelijk. De dagen zijn dan ook zeldzaam dat ik hem ongebruikt in mijn make-up tasje laat zitten.

Je hoort wel eens van die verhalen dat mensen het zo afschuwelijk vinden om mascara op te doen. Ik niet! Zonder moeite ben ik voor lange tijd bezig met mijn wimpels, om ervoor te zorgen dat ze perfect gekruld en uit elkaar staan. Mijn geheim, ben niet bang om te knoeien, gebruik een wimperkruller en bewaar je lege mascara. Dit is super handig om de aan elkaar gekleefde wimpers uit elkaar te halen! Maar ook op dagen dat ik geen zin heb om die tijd aan mijn wimpers te besteden grijp ik naar mijn trouwe vriend.

 

Het korte borsteltje van plactic geeft je wimpers lengte, volume, en krul! Een laagje, twee laagjes, drie laagjes. Je kunt het zo gek maken als je wilt zonder dat je met dikke klonten gevulde wimpers de deur uit gaat! Wat willen we nog meer? Het ergste van alles, op dit moment zitten er 4 van deze mascara's in mijn stash. Eentje leeg, een geopend, een bijna leeg, en eentje gloed nieuw! Het begint op een verslaving te lijken. De mascara is onder andere te koop bij de bekende drogisterijen (kruidvat, etos etc.) en kost €16,95.

Dit product is top!

4 opmerkingen:

  1. Nice! Ik gebruik eentje van Eveline Cosmetics, een hele fijne is dat. :)

    Thanks voor al je reacties trouwens ♥
    http://chicadeahora.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem, ik kwam via, via op je blogspot terecht. Erg leuk en je kan zeker meer reacties van mij gaan verwachten!

      Liefs,
      Michelle
      kronenburger.blogspot.com

      Verwijderen
  2. Michelle!!

    Ik verklaar mezelf als een stille lezer!! Hihi
    Heerlijk om je onuitstaanbare heerlijke blogs te lezen!

    In de zomer is het voor ons zover, ik en Bram gaan ook genieten van een weekje Valensia!!

    Nog tips of plekken die we zeker niet over mogen slaan?

    Kus!! Jill

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jill!!

      Wat leuk dat je me volgt! En ik ben blij om te horen dat je ze ook leuk vind.

      Wanneer komen jij en Bram hierheen? Valencia spreekt voor zich maar ik kan wel wat dingetjes op papier zetten wat je echt niet mag missen. Stuur me even een privéberichtje op facebook dan stuur ik je een mailtje met het overzicht.

      Dikke kus, Michelle

      Verwijderen