maandag 23 april 2012

Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk, sportief en vooral stoer spijker gilletje. Gewoon omdat je er zo lekker mee kunt combineren! Persoonlijk vind ik het bijvoorbeeld leuk om het op een T-shirt of schattig jurkje te dragen. Daarnaast vind ik het vinden van een geschikte zomerjas ook altijd een ramp. Een leuk spijkerjasje is daar de ultieme oplossing voor. Na wat snuffelen op het internet vond ik al gauw een uiteenlopend scala aan denim jasjes. Ik heb de leukste voor jullie uitgekozen.



3 opmerkingen:

  1. Heee Mies! Heb je niks te doen op je stage :P Maar leuk deze blog!!! Ga 'm in de gaten houden! Liefs, Frederike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Frederike! Wat leuk dat je reageert. Ik heb inderdaad niet veel te doen op mijn stage en dit is leuk tijdverdrijf. Ik hou je op de hoogte zodra er iets nieuws op staat.

    Dikke kus en tot snel, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haa mies, leuk zo'n blog! Aahh en naar zo;n spijker gilletje ben ik ook op zoek! Helaas nog niet gevonden..
    Kus, Tanja

    BeantwoordenVerwijderen