woensdag 25 april 2012

 
Al jaren ben ik verslaafd aan verschillende series. Zo volg ik trouw het leven van de upper east side van New York in de hit-serie Gossip girl. Leef ik mee met de verhalen van de cast uit 90210. En ben ik niet te beroerd om mee te huilen met de dramatische gebeurtenissen uit One Tree Hill. Oh, en tegenwoordig laat ik me ook meeslepen met de spanningen die het FBI team van Criminal Minds meemaken.

Ik moest hard lachen toen ik laatst ergens las dat als je praat over de problemen van Blair en Serena (Gossip Girl) alsof het je beste vriendinnen zijn, je pas echt verslaafd bent. En ja hoor, ik moet bekennen dat mijn vriend vaak genoeg de hele aflevering in geur en kleur krijgt aan te horen. Ieder vrij momentje vul ik het liefst met een aflevering van een van mijn favoriete series.

Helaas, nu ik in Valencia ben is het volgen van series op tv overigens niet mogelijk.
Hoewel ik de series die ik op dit moment kijk ontzettend leuk vind, is het goed om zo nu een frisse wind doorheen te gooien. Vandaar ben ik benieuwd welke serie(s)  jullie volgen.


Gossip Girl cast

2 opmerkingen:

  1. Leuke blog Michelle! Ik kijk Gossip girl, 90210, One Tree Hill, New Girl(aanrader!), Pretty Little Liars en Grey's Anatomy.

    Pfff besteedde ik die tijd maar aan school:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee Phil! Hahah mede serie junkie. Het is net wat je zegt, als je al die tijd eens aan je school zou besteden.. Dan zou een hoop tijd hebben gescheeld. Anyways, ik had inderdaad al iets over New Girl and Pretty Little Liars gehoord ik ga ze eens kijken.

    Liefs en bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen